Zo zorgt u dat uw onderneming juridisch op orde is
Een medewerker aannemen. Een deal sluiten. Communiceren welke voorwaarden u hanteert. U staat er als ondernemer waarschijnlijk niet bij stil, maar vrijwel iedere dag sluit u nieuwe overeenkomsten met klanten, leveranciers, medewerkers of opdrachtgevers.
Heeft u enig idee hoeveel contracten en belangrijke documenten er in uw bedrijf circuleren? En wat de juridische consequenties zijn als blijkt dat die papieren niet of onjuist opgesteld zijn?
Omdat we begrijpen dat dit onderdeel niet bovenaan uw lijstje met favoriete bezigheden staat, hebben we de ‘Checklist Contracten’ voor u als ondernemer opgesteld. Deze checklist leert u:
- Welke contracten noodzakelijk zijn voor uw bedrijfsvoering.
- Waarom deze contracten belangrijk zijn en hoe u deze opstelt.
- Welke andere documenten, naast de twaalf uit onze checklist, nog meer relevant (kunnen) zijn voor uw onderneming.
Om de checklist te ontvangen, vragen wij u om het formulier op deze pagina in te vullen. Hierna kunt u de checklist downloaden.
Ik ontvang graag de checklist direct per e-mail
Naast de checklist ontvangt u een aantal e-mailingen met extra relevante informatie over het onderwerp van de e-paper. U kunt zich in deze e-mailingen altijd afmelden.
Hoe gaat DAS met uw gegevens om? Lees het hier.