Zo zorgt u dat uw onderneming juridisch op orde is

Een medewerker aannemen. Een deal sluiten. Communiceren welke voorwaarden u hanteert. U staat er als ondernemer waarschijnlijk niet bij stil, maar vrijwel iedere dag sluit u nieuwe overeenkomsten met klanten, leveranciers, medewerkers of opdrachtgevers.

Heeft u enig idee hoeveel contracten en belangrijke documenten er in uw bedrijf circuleren? En wat de juridische consequenties zijn als blijkt dat die papieren niet of onjuist opgesteld zijn?

Omdat we begrijpen dat dit onderdeel niet bovenaan uw lijstje met favoriete bezigheden staat, hebben we de ‘Checklist Contracten’ voor u als ondernemer opgesteld. Deze checklist leert u:


Om de checklist te ontvangen, vragen wij u om het formulier op deze pagina in te vullen. Hierna kunt u de checklist downloaden.

Ik ontvang graag de checklist direct per e-mail

Naast de checklist ontvangt u een aantal e-mailingen met extra relevante informatie over het onderwerp van de e-paper. U kunt zich in deze e-mailingen altijd afmelden.

 
 
  man vrouw
 

 
Heeft u een vraag en wilt u direct antwoord? Vul dan uw telefoonnummer in dan nemen we contact met u op.

 
 Graag ontvang ik per e-mail de nieuwsbrief DAS.Update en periodieke e-mailingen met juridisch-financiële tips, nieuws en oplossingen van DAS. Ik kan mij op elk moment afmelden.

Hoe gaat DAS met uw gegevens om? Lees het hier.