Weet welke rechten en plichten je hebt als leverancier.
Online versie
Lees hoe je conflicten met klanten en leveranciers kunt voorkomen
In deze DAS.Update lees je over je rechten en plichten als leverancier en hoe je het beste kunt handelen als er klachten binnen komen over een door jou geleverd product. Maar ook hoe je conflicten kunt voorkomen.
Garantie en ruilen? Op deze 6 vragen moet je als leverancier het antwoord kennen
Tevreden klanten hoor je niet. Maar zodra er iets aan je product mankeert of het niet aan de verwachtingen voldoet, staat de klant bij je op de stoep. Dat kan je veel tijd en geld kosten, zeker als je niet weet welke rechten jij en de klant hebben voor wat betreft de garantie. Wij zetten de vragen en antwoorden over garantie op een rij.
Mediation: Plankenkoorts voor rechtszaak brengt oplossing voor geschil over vlonders
Eric* weet niet wat hem overkomt. Zijn bedrijf is nooit voor een rechter gedaagd. Janine* eist 20.000 euro voor schade aan door hem geleverde vlonderplanken. Hij voelt zich absoluut niet aansprakelijk, toch belandt hij aan tafel met Janine.
Lees hoe ze tot een oplossing kwamen.
Zaak van de maand: Websitebouwer in de clinch met bouwbedrijf
Marten* begrijpt er helemaal niets van. Zijn opdrachtgever wil het meerwerk dat de ICT’er gedaan heeft voor de website niet betalen. Sterker nog: de stekker wordt uit het project getrokken.
Lees zijn verhaal en weet hoe je conflicten over meerwerk kunt voorkomen.
Vragen? Wij staan voor je klaar!
DAS OndernemersDesk
Mail   ondernemersdesk@das.nl
Tel   088 3279 845 | ma-vrij 8.30 - 17.30 uur
© DAS 2024  | Privacy  | Disclaimer
Volg ons op:   f   T   in   Y
DAS
Keurmerk Klantgericht Verzekeren