|
Lees hoe je conflicten met klanten en leveranciers kunt voorkomen |
|
|
|
|
In deze DAS.Update lees je over je rechten en plichten als leverancier en hoe je het beste kunt handelen als er klachten binnen komen over een door jou geleverd product. Maar ook hoe je conflicten kunt voorkomen. |
|
|
|
Garantie en ruilen? Op deze 6 vragen moet je als leverancier het antwoord kennen |
Tevreden klanten hoor je niet. Maar zodra er iets aan je product mankeert of het niet aan de verwachtingen voldoet, staat de klant bij je op de stoep. Dat kan je veel tijd en geld kosten, zeker als je niet weet welke rechten jij en de klant hebben voor wat betreft de garantie. Wij zetten de vragen en antwoorden over garantie op een rij. |
|
|
|
|
|
|
Mediation: Plankenkoorts voor rechtszaak brengt oplossing voor geschil over vlonders |
Eric* weet niet wat hem overkomt. Zijn bedrijf is nooit voor een rechter gedaagd. Janine* eist 20.000 euro voor schade aan door hem geleverde vlonderplanken. Hij voelt zich absoluut niet aansprakelijk, toch belandt hij aan tafel met Janine. Lees hoe ze tot een oplossing kwamen. |
|
|
|
|
|
|
|
Vragen? Wij staan voor je klaar! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|